Wij zoeken een allround medewerker communicatie & events
Op korte termijn is High Tech NL op zoek naar een:
Allround medewerker communicatie & events
High Tech NL is dé branchevereniging van en voor innovatieve Nederlandse hightechbedrijven en –kennisinstellingen. High Tech NL zet zich in voor de hightechsector, met een focus op lange termijn innovatie. De vereniging fungeert als spilfunctie in het Nederlandse hightechnetwerk en vertegenwoordigt meer dan 200 bedrijven in de hightechsector. Met als resultaat succesvolle samenwerkingen tussen o.a. bedrijven, overheden, technologieprojecten, universiteiten. Leden delen hun kennis, zoeken de samenwerking op in binnen- en buitenland en gebruiken het krachtige netwerk om succesvoller te innoveren.
High Tech NL is founder van clusterorganisatie Holland Robotics (www.hollandrobotics.com), co-founder van clusterorganisatie Holland Semiconductors (www.hollandsemiconductors.nl) en het in oprichting zijnde cluster Holland Lifescience Technologies. Tevens is High Tech NL partner van Holland High Tech. Het team van High Tech NL bestaat momenteel uit 10 gedreven medewerkers.
Op korte termijn zoeken wij voor het communicatie-team: een allround medewerker communicatie & events.
Taakomschrijving
De allround medewerker communicatie & events maakt deel uit van het driehoofdige communicatie-team en is verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden m.b.t. interne en externe (marketing)communicatie en evenementenorganisatie. Samen zijn zij verantwoordelijk voor alle communicatie-activiteiten binnen de vereniging. De medewerker werkt zelfstandig, neemt eigen initiatief, adviseert waar nodig zowel gevraagd als ongevraagd en voert daarnaast hands-on operationele uitvoering uit.
Activiteiten
• Beheren website
• Digitale nieuwsbrief
• Organiseren events (uitnodiging, online registratie, voorbereiding, aanwezigheid, etc.)
• Persberichten
• Social Media
• Adviseren en meedenken offline-communicatiemateriaal (folder, brochures, banners, etc.)
• Beheer en bewerken presentaties
• Bewaken huisstijl
• Ondersteunen bij interne communicatie
• Schrijven en redigeren van teksten
• En meer
De medewerker is werkzaam voor de vereniging High Tech NL en heeft als aandachtsgebied een van de drie clusters. Daarnaast is, indien nodig, de medewerker tevens inzetbaar voor ondersteunende werkzaamheden op gebied van communicatie & events ten behoeve een van de andere clusters of High Tech NL algemeen
Profiel
De medewerker heeft een zelf-startend vermogen, om aansluitend zelfstandig aan het werk gaan. Daarnaast signaleert de medewerker wat, wanneer en hoe te communiceren en stemt dit af met de projectmanager Holland Semiconductors. Indien het High Tech NL brede activiteiten betreft stemt de medewerker dit af met de andere communicatiespecialisten. Reguliere communicatiewerkzaamheden initieert de medewerker zelf. Een goede samenwerking binnen het team is essentieel.
Wij zoeken iemand met een HBO werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring als communicatiemedewerker. Werkervaring in de hightechsector is een pré. De functie is voor 20 uur per week, bij voorkeur verspreid over 3 à 4 dagen. Flexibiliteit qua werken op beide locaties (Eindhoven/Nijmegen) is gewenst. In het geval van ondersteuning bij de organisatie van evenementen kan het voorkomen dat werkzaamheden aan het eind van de middag of begin van de avond plaatsvinden. Je hebt een goede schriftelijke en mondelinge vaardigheid van de Nederlandse en Engelse taal.
Over High Tech NL
Je komt te werken in een informeel en zelfstandig team, met ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. We hechten veel waarde aan een goede onderlinge sfeer, dit doen we onder andere door eens per twee weken gezamenlijk overleg te hebben en een aantal keren per jaar samen een activiteit te ondernemen. Kijk gerust even op onze site voor meer informatie over High Tech NL en ons team.
Interesse?
Wil jij komen ons team komen versterken? Stuur dan je CV met begeleidende brief naar roxanne.van.der.geest@hightechnl.nl
Wil je nog iets weten over de functie? Neem dan even contact via 088 – 555 4333.